29 Aralık 2017 Cuma

Hava su

İstikbal göklerdedir.
National Air and Space Museum, 16 Eylül 2017, Washington DC.
Bir yılı daha kapatıyoruz. "Yeni yıl çözümlemeleri yapalım" dedi bir arkadaşım geçenlerde. Düşündüm taşındım, aklıma hiç mi bir şey gelmez? Gelmiyor. Sonra bir şey geldi, baktım hemen kaçtı.

Bu yılın en mutlu anları ya suda ya da havadaydı. O yüzdendir ki yeni yıla dair tek çözümlemem, bol bol sulu ve havadar ortamlarda bulunmam...
19 Mayıs 2017, Magusa.
Bu yılın en mutlu anlarında üstten ikinci "You can't eat Atatürk."tü. Tabii ki de yedirmezler.
Hayatımda gördüğüm en güzel ve samimi 19 Mayıs kutlamasını Salamis Bay'de yaşadık, muhteşemdi.
 19 Mayıs 2017, Magusa.
Şu sporu her boşumda yaparım, kısa sürede maksimum efor. Dişlerim dahi terledi. Ve öyle böyle eğlenceli değil. NASA tarafından onaylanan tek ezgersizmiş kangoo jumps. Zaten sıçrama benim olayım. Tam bir intense training, harika.
Brezilyalı Hocamızla kangoo jumps, 17 Mayıs 2017, Magusa.
Şurada da kısa bir video'su var, kick'ler neşeli...

Bozcaada'da uçurtma uçurduk.
29 Temmuz 2017, Bozcaada
Kıbrıs'ta ise kendimiz uçtuk.
Suda nötrleniyorum. Şu parasailingi yapsam mı düşünceleri ile de dönüyorum. 6 Eylül 2017, Girne.

Beşparmak Dağları'na da parmak basmış oldum. Yukarısı ne kadar da sessizdi, inanılmaz.
Havayla su bir arada. Amerikalılarla parasailing, tekneden ıslık ıslığa, 9 Eylül 2017, Girne.











Sonra Atlantiğin öte tarafında neşeli günler.
Princeton Üniversitesi, 15 Eylül 2017, Princeton, New Jersey.
Her çayır çimende ya koşu ya hava...
Kalkışa hazırlanıyorum. Princeton Üniversitesi, 15 Eylül 2017, Princeton, New Jersey.

























Bu yıl ayrıca hayatımda ilk defa narkoz aldım, yetmedi yıl sonunda tekrar genel anestezi. Neyse fazla da bir şey değilmiş. Ya da adeta bir Narcos...
Her bulduğun boş alanda zıpla bakalım sen, Trump Amcan kızmasın sonra Sarayın önünde komiklik şakalar.
16 Eylül 2017, Washington DC.
N'oluyor, deniz yetmiyor, havalara bakmalar filan. 16 Eylül 2017, Washington DC.
Hudson, eski Hudson değil. Nerede kaldı Ayn Rand zamanının Hudson'ı? Olsun biz yine mutluyuz.
18 Eylül 2017, NY.
Kardeşlik ile barışın, samimiyet ile duruluğun, iyi niyet ile kucaklamanın yılı olur umarım 2018. Çift yıllar daha iyiymiş, bunu yeni duydum. Vira bakalım…

2 yorum:

CDolgun dedi ki...

Toprak ve Ateş ikilemesini de bekliyoruz. Umarım 2018 daha aydınlık, Beşiktaş'ımız ise tekrar şampiyon olur.

Etkin Fare dedi ki...

Bak o da güzelmiş. Tamam not alındı :)