22 Nisan 2012 Pazar

Gotye

Son altı aydır dinlemekten bıkmadığım bu şarkıyı Etkin Fare’ye konuk ediyorum.

Müziğinde günümüz karmaşası yok, popüler olan bir iş ama kalıcı ve dayatmadan uzak, sonra rock’çıl ama ipeksi ses, çok tatlı melodi.


Aloo Kimbra, anladık çıplaksınız da nereye bakıyorsun öyle, şarkıya konsantre ol!
Gökhan Kırdar, öncesi-sonrası


Gotye (‘gatye’ diye okumaya çalışın), yalnız dişlerin benim için biraz korkutucu, sen o tiz bölümlerde acaba arkanı mı dönsen bilemedim. Bir de tarzlarınız farklı olsa da senin hem kariyer hem fiziki olarak sonun, bizim Gökhan Kırdar bence. Yok yok sorun. Güzel işler yapıyor o da.

Bizim ülkede biraz isminden kaybedebilirsin sadece, olsun. Ben diğer şarkılarını da dinliyorum, diğer videolarını da izlerim. Hem de aşık olduğum ortaçağ şehri Brugge’de doğmuşsun, iyice hoşuma gitti.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Blogunda dinlediğim anda bu nasıl bir sting vokalidir diye düşündüm. Youtube'da baksana GOTYE vs The POLICE... Gökhan Kirdar ne alaka yahu?!?! Dido

Etkin Fare dedi ki...

Dido, Gökhan Kırdar ile yakın alakası, dedim ya düzgün iş yapması ve (yatay yönde) tipi :)